2009. július 20., hétfő

Levente: Zongora, ajándékok és kajaműsor :-)

Kedves Nénik és Bácsik!
Húúú de nagyon régen meséltem, anya mostanában nem nagyon enged ide, nem is értem miért?!? :-o
De ha már itt vagyok mesélek sok érdekeset:
Szombaton Vásárhelyen voltunk. 10-kor indultunk itthonról és először a dédiékhez mentünk. Útközben szundítottam egy 20 percet, így ott nem voltam álmos. A dédiéktől kaptam egy szuper óriás labdát. Voltak már labdáim, de csak picikék, ilyen nagy még nem. És csodaszép színes: Micimackó és barátai vannak rajta. Anya le akart videózni vele, de nem jött össze neki. Na majd legközelebb. ;-)
Erzsivel sokat labdáztunk és minden más játékot is végig próbáltunk. Annyira jól el voltunk, hogy észre sem vettem, hogy anyáék mikor mentek el fodrászhoz, csak azt vettem észre mikor visszajöttek. Közben Elizke is megérkezett dédiékhez és vendégeket is hozott, Zoli bácsiékat (anya nagybátyjáék). Tőlük is kaptam ajándékot: 2 csinos tappancsos zoknit és egy vagány sapeszt. Köszönöm szépen! :-) Aztán sajnos ők hazamentek, nem találkoztak anyáékkal, pedig csak 1 percen múlott. Éppen etetni próbáltak engem mikor jöttek anyáék, így megúsztam a kajálás. Szegény Erzsi azt hitte, hogy vele van baj, nem tudta, hogy mostanában a kajálás egy külön "műsorszám" nálunk, de erről kicsit később.
Már elég fáradt voltam, mivel kimaradt a déli alvás, ezért anyáék gyorsan összepakoltak és mentünk a mamiékhoz. Kis játék után ciciztem egyet és már szundítottam is. Nem volt hosszú, csak 3/4 óra, de azért ezzel már kibírtam a napot. Addig anyáék majdnem végeztek az ebéddel. Ebéd után viszont megismerkedtem a zongorával. Hatalmas hangszer és nagyon sokféle hangja van, ha megnyomjuk a billentyűket. Egy kis szék volt odarakva, álldogálva nekem pont jó méret volt. Apa mutatta meg először, hogyan kell zenélni, de aztán anyával is zongoráztam egyet. Írtó izgalmas volt! :-)
A pólóm azért áll ilyen bénán, mert gatyarohasztó meleg volt és feltekertük a pocimon, hogy jobb legyen. Legközelebb is fogok zongorázni és majd csinálunk egy jobb felvételt is róla, ahol jobbak a fényviszonyok, hogy mindenki láthassa, milyen átszelleműlt arccal zenélek. Lehet hogy zongoraművész leszek?!?
A mamiéktól is kaptam ajándékot, egy homokozós szettet: közepes vödör (nekem még csak kicsi volt), egy kis lapát (ebből meg egy nagy volt) és 2 forma (egyik repülő, a másik autó). Aki nem tudná, elárulom, hogy 10 nap múlva 1 éves leszek, ezért kaptam ilyen sok ajándékot. Anya mostanában állandóan puszilgat, és mondogatja, hogy nem hiszi el, hogy már ilyen nagyfiú leszek. Pedig ez van, pár nap és kilépek a babakorszakból.
Este mikor indultunk haza, már nagyon csúnya volt az ég. Útközben kapott el a vihar minket. Villámlott jobbról is, meg balról is. Meg esett az eső, de mire Szegedre értünk a vihar elcsendesedett és itthon csak szemerkélt, még az ablakoknak sem lett semmi baja, nem volt huzat és az eső sem esett be. A levegő viszont nagyon kellemes lett, kicsit kiszellőzött a múlt heti kánikula melege. Anyáék azt hitték, hogy korán el fogok aludni, de nem így lett, csak este 9-kor aludtam el.

Vasárnap itthon voltunk és pihentünk. Anyával sokat sétálgattam a lakásban, már egy kézzel is nagyon ügyes vagyok. Labdázni is szeretünk együtt az új lasztival. Szoktam mutatványozni is. Gugolásból felállok, majd lehajolok és megfogom két kézzel a labdát és felemelem. Sajnos utána sokszor elpottyanok, de sebaj, ha sokat gyakorolok, akkor egyre jobb lesz. Itt egy kép az egykezes sétáról.
És akkor elmesélem a kajaműsort. Mostanában nincs anyának egyszerű dolga velem, ezért sokat utána olvasott a dolognak és már kicsit okosabb is lett. Mivel nagyfiú leszek hamarosan egyre okosabb is vagyok. Amit anya főz, azokat nem nagyon szeretem megenni, de amit a boltban veszünk, azok jók. Arra is rájött anya, hogy már egy kicsit szeretnék önállóan is enni, ezért előkerült a tupperes kisvillám és amíg anya kanalaz nekem, addig én a villával próbálkozom enni, egyelőre nem túl sikeresen. Azt is észrevette anya, hogy az ő tányéra és evőeszközei is nagyon izgatnak, így most már megengedi, hogy abban is gyakoroljak és még falatokat is kapok. Már kétszer is kaptam tőle tejfölös tésztát (3-4 szemet) és szépen megrágtam és lenyeltem és nem fuldokoltam. Finom volt!!! Ma pedig tejberizst ettem pár falatot. A túróval is ismerkedem. Szóval a darabos kaja még nem csúszik, de azért néha már vannak dolgok, amiket már megrágok és lenyelek. :-)
Most megyek aludni, jó éjt mindenkinek!

Puszi, Levente