2009. július 23., csütörtök

Csoda történt...

... el se akarom hinni, de Levente most ebédre DARABOS kaját evett. Múltkor, hogy beleevett a tejfölös tésztámba, jött az ötlet, hogy veszek neki olyan bébiételt, ami tésztás. Próbaként vettem neki Bolognai spagettit. Ez már a 8 hónaposoknak való bébiétel kategória. Kicsit szerényebben van fűszerezve, mint az igazi és a spagetti finom puhára fűzve 1-2 centisre törve van benne. Ráadásul a 8 hós bébiételek már nem 190 gr-osak, hanem 220 gr. Szóval ez már darabos volt, tészta és répa darabok voltak benne, a többi még pépes, de indulásnak már ez is jó. Arra jutottam, hogy minden nap a déli kaját fogjuk kinevezni darabos kajálásnak, amíg meg nem szokja teljesen.
A képen látszik, hogy csak 3-4 kanálnyit hagyott meg belőle nekem, a többit mind megette. Persze mondanom se kell, hogy miközben én kanalaztam neki, ő a villával próbálkozott. Az etetőszék is tiszta paradicsomos lett. Itt most nem is látszik annyira, mert a nagyját felnyaltam, de azétr volt még mit takarítanom, de fene bánja, csak végre nőjük már ki a pépes korszakot.
Egyébként egész héten csak bébiételt volt hajlandó enni. Tegnap este fogadott el megint anya "főzte" kosztot, mert a tata küldött neki őszibarackot és azt csináltam meg neki. Annyi előnye azért volt ennek, hogy most leálltunk teljesen a répáról és végre helyreállt a kakilás. Nem is nagyon adok neki többet répát, mert úgy megfogja a hasát, hogy csak nyögve, vörös fejjel tudott kakilni és tiszta bogyó volt az egész. Mostmár csak a szagokról veszem észre, hogy teli a bugyi. :-)
Egyre ügyesebben ballag. Az 1-2 lépés ide-oda már álltalános elfoglaltság, de egyre többször tesz meg több lépést is egyben.