2009. július 28., kedd

Levente: Újabb ajándékok és 1 éves státuszvizsgálat

Kedves Nénik és Bácsik!
Tök jó dolog ez a szülinapozás, egy csomó ajándékot kapok már hetek óta, pedig még nem is vagyok 1 éves. Még van 2 nap! :-)
Szombaton (és vasárnap) is elhalasztották a Balaton-átúszást így apáék más programot találtak ki. A gyógyszertári törzsvásárlói kártyánkon nagyon felgyűltek a pontok, ezért elmentünk beváltani őket. Utána beugrottunk a Centrum Áruházba is. Amíg anya bugyikat és gatyákat válogatott maguknak, addig mi apával a játékosztályon időztünk. Apa megengedte, hogy kipóbáljam az összes játékot és járgányt. Legjobban a motorok tetszettek, mondtam is, hogy olyat szeretnék szülinapomra, de nem vettük meg, azt mondták, hogy drága. Utána elmentünk a Corába is, de erre nem emlékszem, mert elaludtam. Mire felébredtem már mamáéknál voltunk Domaszéken és már motorom is volt. Szebb és jobb is, mint amit én kipróbáltam. Apától és anyától kaptam szülinapomra. Szuper!!! :-)
Ugye milyen jó? :-) Még csak pipiskedve ér le a lábam, de növesztem, hogy mielőbb tudjak vele rodeózni. Most még csak üldögélek rajta, tologatom vagy tologattatom magam rajta. Ja és már szerelni is tudom. :-)
A mamáéktól is kaptam ajándékot (ismét). Merinói gyapjú ágynemű szettet kaptam, aminek "kellemes" barika szaga van. Anya reggelente mindig barikának hív, mert bari szagom lesz tőle. :-) Csinos ruhákat is kaptam még. Anyáék is kaptak ágynemű szettet az én szülinapomra, sőt anya még ékszereket is. Igazságtalanság, ez az én szülinapom, nem az övék!!! ;-)
Szombaton este jött hozzánk Rita és Géza. A Balcsi helyett Kiskunmajsára akartunk elmenni vasárnap, de aztán inkább egy pihenős napra szavaztunk.
A pénteki plázázás után egyébként vérszemet kaptam és azóta szinte csak két lábon szeretek közlekedni, játszani és minden mást is.
Tegnap este még arra is rávettem anyát, hogy traktor nélkül menjünk el sétálni egy picit. Körbejártuk majdnem a háztömböt.
Ma reggel "korán" keltünk, megint menni kellett a doktor nénihez, pedig nem is vagyok beteg. Anya azt mondta, hogy 1 éves státuszvizsgálatra megyünk. Nem igazán értettem, hiszen csak csütörtökön leszek 1 éves. Ez van!
Kicsit morcos voltam az indulásnál, mert még inkább aludtam volna. Minden féle mérés és vizsgálat volt. 73,5 cm vagyok és 9 kg (8980 gramm). Van 4 fogam, csípőm rendben, doktor néni elégedett velem. Kaptunk 2 beutalót: vérvételre és szemészetre. Nincs semmi bajom, ezek a szokásos vizsgálatok 1 éveseknél.
Most megyek ebédelni, jó étvágyat mindenkinek!
Puszi, Levente