2009. július 24., péntek

Levente: Szuper délután

Kedves Nénik és Bácsik!

Szuper délutánom volt, el kell meséljem...
5 óra körül apáékkal vásárolni indultunk. Ugyan még nem tudjuk, hogy vasárnap tudunk-e menni a Balcsira, de azért vettünk pár olyan dolgot, aminek nem csak ott, hanem máshol és máskor is hasznát vesszük.

A szuper hely ahol jártunk, a Pláza volt. Teli üzletekkel, érdekes színes dolgokkal és nagy nagy térrel, ahol sétálni lehet. Napközben már itthon is sokat gyakoroltam az önálló lépkedést, de itt azért nincs olyan nagy tér, nem annyira izgalmas. Na de ott!?!

Először anya csak kézen fogva engedett sétálni, de aztán meggyőztem róla, hogy tudok én már egyedül is, hiszen nagyfiú vagyok már...

... és csak ballagtam, ballagtam polctól polcig, ajtótól ajtóig, kirakattól kirakatig, labdás ketrectől próbafülkéig megállás nélkül. Ha meginogtam legugoltam egy pillanatra, majd mentem tovább. Piszkosul élveztem. Anya meg is jegyezte, hogy sűrűbben kéne plázáznunk. :-)

Jól el is fáradtam. A Tescoban már bírtam a bevásárlókocsiban üldögélni.
És hogy mit vettünk, az nekem nem is volt fontos, de azért elmesélem. Apa kapott egy fürdőnadrágot és egy rövidnadrágot. Én kaptam egy úszógumit (teknősös) és 3 trikóbody-t. Meg vettünk egy árnyékot adó félsátrat a sok finomság mellett.
Itt egy kép az úszógumimról, éppen felpróbálom:

Azt is el kell még meséljem, hogy kezdem megszeretni a darabos hamikat. Ma délben is darabosat ettem. Nem is olyan rossz. Csak az a baj, hogy meg kell rágni és az idő. Én pedig nagyon elfoglalt vagyok, nem érek rá ilyenekre, mint a rágás, ezért van hogy megunom. A pépes kaja azért volt jó, mert anya gyorsan belapátólta nekem és már mehettem is dolgomra. Na de sebaj. Nagyfiúk nem panaszkodnak, hanem szépen eszik a darabos kaját is. ;-)
Miután hazaértünk vacsoráztam, anya lecsutakolt és még szaladtam egyet itthon is alvás előtt. Anya csinált róla videót is. Látszik hogy elfáradtam már, mert először produkáltam egy pottyanást, de aztán megmutattam milyen ügyes vagyok már. :-)
Aztán fél 10-kor már aludtam mint a bunda.
Jó éjt mindenkinek! Levente