2009. február 24., kedd

Levente: Újra együtt

Kedves Nénik és Bácsik!
Apa tegnap épségben és élményekkel teli hazaért.
Újra együtt a család! :-)
Apa rögtön kézbe kapott mikor hazaért, nagyon hiányoztam neki. De ez így is van jól! Nekem/nekünk is hiányzott. ;-)
Kaptunk ajándékot is. Nekem egy vízi járgányt hozott apa (egy hajó Búvár Bélával és tekivel), anyának meg egy újabb kirakót. 1000 darabos és a jeruzsálemi siratófal van rajta. Szép!
Kaptunk csokikat is, meg Toffifee-t, amiken héber feliratok is vannak. :-)
Apa vagy 2 órát mesélte az élményeit nekünk, miközben néztük a fényképeket. Majdnem elfelejtettek engem megetetni, annyira belemerültünk. De szóltam, hogy mostmár aztán, na!!! :-) Aztán délután sokat játszottunk apával. Megmutattam, hogy már milyen ügyesen mászok és már az üldögélés is egész jól megy:
Még egy kicsit izmosodnom kell, és szépen ki fogom tudni egyenesíteni a hátamat is. Most még csak támaszkodva sikerül, bár néha már elengedett kézzel is, de akkor nagyon előre hajlik még a derekam. Nem baj, gyakorlok ezerrel! :-)
Az új járgánnyal is játszottunk, meg tv-t is néztünk. Aztán nagyon elfáradtam. Annyira, hogy este 8-kor kidőltem és reggel fél 8-ig aludtam. Közben azért kértem 2-szer cicit, de tulajdonképpen teljesen végig aludtam az éjszakát. Anya így este neki tudott fogni a kirakónak. Szerintem gyorsan ki fogja rakni, mert reggeli közben is ott ült, míg én játszottam.
Raktunk fel képeket apa izraeli útjáról (diavetítésnél) és az üldögélésemről is. Apa képeihez még nem sok kommentárt írtunk, mert nélküle azért még nem ismerünk meg minden tájat, de talán ennyi szöveg is elég lesz.
Most búcsúzom, megyek szundítani egy kicsit. :-)
Puszi, Levente