2009. február 6., péntek

Levente: A tata almája

Kedves Nénik és Bácsik!
Muszáj elmesélnem nektek, hogy a tata almája a legfinomabb a világon. Úgy csúszik a pocakomba, de úúúúgy! :-)
Míg tegnap félóra alatt fél almát ettem meg, addig ma már 1 egész almát ettem 20 perc alatt. És olyan finom volt, hogy nem volt időm arra gondolni, hogy összekenjem magamat, pedig szép fehér "vászon" volt rajtam, mint a reklámban. Mostmár a kanállal is könnyebb dolgom volt, kezdek rájönni, hogy is műxik.
Anya próbált volna lefényképezni, de nem igen engedtem neki. Hogy képzeli, hogy kaja közben kattintgat, ahelyett, hogy adná a következő falatot. :-)
Ezért gyorsan el is kaptam a kanalat, mikor próbálkozott. :-)

Na most pedig készítek anyának egy kakit a bugyiba. Hi-hi!!! :-)
Egyetek sok almát, nagyon finom! Levente