2009. február 18., szerda

Levente: Apa elrepült

Kedves Nénik és Bácsik!
A héten nem fognak képek és videók készülni rólam, mert apa elrepült és magával vitte a fényképezőt is. Hajnalban indultak a reptérre, én már nem találkoztam ma vele. De biztosan hiányoztam neki máris, mert mielőtt felszálltak a repülőre, még felhívott minket. Azt mesélte, hogy nagyon kifaggatták őket, hogy minek mennek Izraelbe és minden áron látni akarták a meghívójukat, hogy igazolják, valóban tájfutó versenyre mennek. Még azt is megkérdezték, ki hol dolgozik és a munkahelyükön hányan dolgoznak és azok tudják-e, hogy ők hova mennek. Szegény apa, biztosan terroristának nézték! :-D
Apával megígértettük, hogy minden este küld valami életjelet vagy interneten (ha lesz nekik), vagy sms-ben. Aztán majd elmeséljük, hogy mit tudunk róla. Egyelőre annyit tudunk, hogy holnap bemelegítő verseny lesz és péntek-szombaton lesz az igazi nagy verseny. Azt nem tudjuk vasárnap mit csinálnak, de hétfőn délben várható, hogy hazaérnek. A repülő Tel-Aviv-ba megy, a versenyközpont pedig északon (Akbara és Ein Zeitim) lesz, a Libanoni határnál van (közel a Galilei tengerhez). A gázai övezet pedig, egészen délen van, így remélhetőleg nem esik bajuk. Holnap már többet is fogunk tudni.
Ma megkóstoltam a sötőtököt és nagyon tetszett, ezért mind meg is ettem (az adagom). :-) Alig várom, hogy tudjak menni a saját lábamon, mert biztosan kilátogatok a tati kertjébe, mert annyi finomság terem ott, hogy csak na. Eddig még csak tati kertjéből való dolgokat ettem: tati almáját, tati barackját, tati krumpliját, tati sötőtökjét. :-)
Azt hiszem mostmár biztosan tökös legény leszek. :-D
Puszi, Levente