2009. február 13., péntek

Levente: Névnapi havazás

Kedves Nénik és Bácsik!
Képzeljétek, ma van a névnapom. :-)
Igazából 3 hivatalos Levente nap van. Leggyakrabban június 18-án és 28-án névnapoznak a Leventék, de én úgy döntöttem, hogy a harmadik dátumot választom ünneplésre, ami ma van. Ennek örömére ma havazott, havazik és talán még havazni is fog - a rádió szerint.
Délelőtt anya beszélt Julcsi nénivel - a fodrász nénink - és megbeszélte, hogy március 7-én (szombaton) mennek hozzá legközelebb apával. Én addig majd mamizni és dédizni fogok, ha ráérnek. ;-)
Utána anyával interneteztünk. Itt ültem az ölében és püföltem a billentyűket. Na nem az övét, mert azt nem engedi, meg minek is, mikor van saját billentyűzetem is. Az interneten nagyon szépet olvastunk, ajánljuk mindenkinek figyelmébe. A videóink alatt látható, hogy kiknek a blogjait szoktuk olvasni. Mókusfi kalandjai Maccancséknál című blogban olvastuk a nagyon szépet "Hihetetlen" címmel.
Olvassátok el ti is!
És még a mai ebédet szeretném elmesélni, de még a tegnapi ebédnél kezdem. Mivel már 1 hétig almáztunk anyával és hetente kell új ízeket kóstolnom, tegnap anya már őszibarackot akart nekem adni, de nem tetszett. Aztán almával próbálkozott. Igazából az sem tetszett - mert olyan kedvem volt - de azért a felét megettem.
Na erre ma megint bepróbálkozott a barackkal. :-) Ma viszont jól esett, csak az 1 barack kevésnek tűnt. Mivel anya arra számított, hogy meg sem fogom enni, ezért készített nekem krumplipürét is, így azt is megkóstoltatta velem. Hát magában borzasztó íze volt, de aztán anya okos volt és csinált nekem almát is és abba csempészett egy kis krumplipürét és úgy már nagyon finom volt. Annyira, hogy az 1 barack után még 1 almát is bepusziltam pár kanál krumplipürével vegyítve. Anya csak pislogott milyen ügyes vagyok.
Jól meg is puszilgatott érte! :-) Bevallom töredelmesen, a puszik miatt ettem ilyen szépen. :-) Szeretem a puszikat! :-)
Na most megyek pihenek egyet, mert délelőtt nem sikerült.
Puszi mindenkinek, Levente