2009. február 17., kedd

Levente: Juhééé! Tudok mászni!

Kedves Nénik és Bácsik!
Nagy hírem van. Alig 1 órája megtanultam mászni. Végre anyáék rájöttek, hogy csak egy kis motivációra volt szükségem és máris neki indultam. :-) Itt van egy rövidke videó róla:

Már az ülést is kezdem gyakorolni. Most még csak olyan félig ülés. Négykézláb állásból oldalra tudom nyomni a fenekem és félig tudok ülni, illetve ha anyáék a lábuk közé vesznek, akkor ott elüldögélek (de még néha eldölök). Vannak új képeim, erről is van 1 fotó.
Apa holnap hajnalban elutazik Izraelbe 6 napra. Sikerült már a mai napra is szabit kérnie, így reggel jött velünk doktor nénihez. Mivel ő is ott volt, még ügyesebb voltam, mint szoktam. Csak egy ici-picit sírtam a szuri miatt. Meg is méreckedtem. 7050 gramm vagyok és 68 cm. Megdicsértek, hogy ügyesen növök. :-)
Na most megyek, mászok még egy kicsit!
Puszi mindenkinek, Levente