2009. február 5., csütörtök

Levente: Nagy vagyok! ;-)

Kedves Nénik és Bácsik!
Túl sok dolog nem történt, de azért akad egy-két említésre méltó esemény. Kedden este anyával bekengurúztunk a belvárosba, bár az útra nem emlékszem, mert elszundikáltam. A postán találkoztunk Luciánnal, aki fotózott anyáék esküvőjén. Kicsit vártunk apára, de aztán megérkezett és anyával szabadidőt próbáltak, mert egyenruhájuk lesz az egyesületben, ehhez kellett a méretük. Hazafelé trolival jöttünk. Érdekes volt a városban, mert már sötét volt. Így még nem láttam a várost, tetszett! :-)
Tegnap délelőtt itt járt a védőnéni egy főiskolás gyakornokkal, de sajnos nem találkoztam velük, mert pont akkor jöttek, amikor deleltem. Anya azt mondta, hogy sok újat nem hallott, csak egyet. Anya kiskorában asztmás volt, amit az allergiás betegségekhez sorolnak, ezért az allergiákat okozó dolgokat én majd csak kicsit később ehetem, hogy ne legyen étel allergiám. Ilyenek a déli gyümölcsök, a répa, a lisztes dolgok és a tejtermékek. Egyébként állítólag, ha a családban volt valakinek asztmája, akkor sokkal nagyobb a gyerekeknél az allergiás hajlam, nem csak az asztmás gyerekeinél, hanem a testvéreinek gyerekeinél is. Mivel ez csak hajlam, ezért ha odafigyelünk, remélhetőleg én nem leszek allergiás semmire.
Ma nagyon szép idő volt, szinte tavasz. Délután nagyot sétáltunk, anyát jól lefárasztottam. Rengeteg kispajtás jelölttel találkoztunk. Pár hónap múlva már együtt játszom majd velük a játszótéren. :-)
Miután hazaértünk hamarosan a mami is meglátogatott minket egy kis időre. Hozott nekem egy üveg almareszelőt és ma először (illetve másodszr, mert dédinél először) ettem almát. Fincsi volt! A baj csak az, hogy nem a ciciből jött az alma, hanem kanálból kaptam. Hát ezt még tanulni kell, hogyan egyek kanálból. Most még úgy próbálkoztam, mintha cici lenne, azaz szopni, szívni próbáltam. Amikor véletlenül elég nagyra nyitottam a számat, akkor anya jobban beletette a kanalat és jobban ment a dolog. Úgy ettünk, hogy mami fogott az ölében és fogta a kezeimet is. Kár mert szívesen játszottam volna a kanállal. Na majd holnap, akkor nem lesz anyának segítsége. ;-) Megettem majdnem egy fél almát, mégis félóra múlva éhes lettem cicire is :-) Most pedig fáradt vagyok, nemsoká megyek aludni anyával.
Minden jót és szép álmokat! Levente