2009. február 16., hétfő

Levente: Ajándékok

Kedves Nénik és Bácsik!
A hétvégénk az ünneplés jegyében telt, pedig nem is akartunk igazából ünnepelni.
Szombaton apa edző "versenyen" volt Kiskunhalason. Délután 4 körül ért haza. Nem sokkal utána jött hozzánk Feri nagybátyó Elizke nagynénivel. Kaptam aranyos ajándékokat. Egy katicás falilámpát és ujjbábokat. Anyáék kaptak nápolyit és teát (remélem nem felejtettem el semmit a sorból). Ez mind be volt csomagolva egy nagy papírba. Borzasztó érdekes volt kibontani. Én bontottam ki. :-)
Nagybátyóék ettek rácos husit és palacsinta tortát (amit a mami küldött). A mami is küldött sok finomságot. Puszi neki érte! :-)
Csináltunk képeket és videót is az ünneplésről. Nézzétek meg!
Vasárnap délelőtt a Tescoban jártunk. Kaptam anyáéktól is ajándékokat. Jó sokat! :-)
Vettek nekem 6 rugdalózót és 6 kombidresszt (3 hosszúujjút és 3 rövidujjút). Apa választott egy 2 részes együttest (pulcsi + nadrág). És kaptam még előkéket, amiért ügyesen eszek kanállal. Anya már ki is mosta az új rucikat, ha kivasalta, használni is fogom őket.
Tegnap óta anya nem érzi túl jól magát. Azt mondja, hogy kerülgeti valami nyavaja. Szerencsére még nincs semmi komoly, csak fáj a feje és minden más porcikája. Ezért ma éjjel rendes voltam, és hagytam aludni. Csak akkor keltem fel, mikor apa ébredt. Remélem nem lesz beteg.
Holnap reggel megyünk doktor nénihez. Megint kapok szurit és megméreckedünk. Majd elmesélem mi volt.
Enni továbbra is ügyesen eszek, jó az étvágyam. Holnap elfogy a barack a fagyasztóból, így szerdán már kezdjük a sötőtököt enni. Az is biztosan finom lesz. :-)
Sok puszi mindenkinek! Levente