2009. február 3., kedd

Levente: Családi látogatók

Kedves Nénik és Bácsik!
Pénteken voltam féléves. Köszönöm a jókívánságokat és a látogatásokat! :-)
Sajnos most nem ünnepeltünk - de remélem félév múlva bepótoljuk. Pénteken apa elutazott a Mátrába, mert szombaton Téli Mátra túra volt. Legyűrt 39,6 km-t Gábor barátjával együtt. Azt mondta, hogy szép idő volt és a Kékesen hatalmas hó volt, máshol meg alig, vagy egyáltalán. Szombat este fél 6-kor ért haza. Nagyon örültem neki, mert hiányzott! :-)
Na de ne szaladjunk annyira előre, mert közben itthon is mozgalmas volt az élet. Péntek délután, mikor apa elment, nem sokkal később jött hozzánk a mami és hozott egy látogatót is. Anya nagybátyjának - Zoli bának - a felesége, Erika jött el hozzánk. Üres keze ellenére, hozott anyának pitét, amit anya gyorsan bele is rakott a cicibe, hogy megkóstolhassam. Finom volt! :-) Erikával huncutkodtunk egyet. Csak kár, hogy olyan gyorsan hazament.
Utána már nem sok dolog történt. Az éjszaka is gyorsan elröppent. Néha kicsit meglepődtem, mikor a mami állt az ágyam mellett és nem anya, - mivel itt aludt nálunk a mami - de minden oké volt.
Szombaton sokáig aludtunk, utána pedig anyáék megfürdettek. Ebben csak az az érdekes, hogy anya fürdetett és nem apa. Talán mióta megszülettem 3. alkalom lehetett, hogy nem apa fürdetett, hanem anya. Mindig apával fürdünk. Amúgy nagyon szeretek ám fürdeni, illetve inkább a pancsolás az, ami nagyon tetszik benne. Néha úszik utánam a fürdőszoba, de még nem kaptam ki érte, így továbbra is jókat pancsolok. A pancsolás abból áll, hogy a kezemmel is, de főleg a lábammal rugom a vizet. Nagyon erős vagyok ám már!!! :-)
Fürdés után szundítottam egy nagyot és mire felébredtem, már itt voltak a Nyári mamáék és Betti nagynéni. Nagyon örültem nekik, mert most nem rohantak el gyorsan, hanem játszottak velem egy nagyot. A végére újra elfáradtam és nagynénim kezében el is aludtam. Mire újra felkeltem, már apa is itthon volt.
Vasárnap pihenős, játszós nap volt, semmi különös nem történt.
Tegnap anyával korán keltünk, fél 8-kor. De huncut voltam, mert este nem igazán aludtam el hamarabb, viszont éjjel cserébe nem keltem fel, csak mikor már apa indult reggel dolgozni. Tegnap sokat játszottam a járókámban és hagytam anyát dolgozni. Sokat ügyködött anya. Vasalt, takarított, főzött és este mikor már apa vigyázott rám, még boltban is volt, mert elfogytak a pelenkáim. Ma délután megint be fogunk kengurúzni a belvárosba, mert anyáéknak valami dolga van ott, holnap meg jön hozzánk a védőnéni, de ezeket majd legközelebb mesélem el.
Puszilok mindenkit! Vigyázzatok, hogy ne kapjátok el az influenzát! Nyári mamának meg jobbulást kívánok! Levente