2009. május 14., csütörtök

Levente: Újabb játszás és bibi

Kedves Nénik és Bácsik!
Egyre jobban élvezem a szabadságot a lakásban és nagyon szeretek játszani. Most már felfedeztem annyira a lakást, hogy játszani is jut időm, nem csak a felfedezéssel foglalkozom. A mami hozta építő is nagy kedvencem. Itt egy kép róla, hogy kiborítottam a játékos vödrömet és belefeledkezem a játékba.
Anya videót is készített róla - most hagytam neki -, de egy kicsit sötét az eleje, mert tegnap elég sötét, borult idő volt és ugyan felkapcsoltuk a villanyt, de ilyen takarékos égőnk van, ami lassan, fokozatosan kezd egyre erősebben világítani. A videó vége már egész jó.
Aztán ma reggel újabb bibit szereztem a kobakomra - a homlokomnál. Most a szekrény szélét fejeltem le a hifi mellett, mert ugráltam és elborultam. Csak egy kicsit fájt. Anya meg is beszélte velem, hogy nem szabad szeledurdiskodni és hogy kicsit lassabban közlekedjek. Hát majd igyekszem észben tartani a dolgot. Egyébként, ha anya nincs mellettem nem szokott baj lenni, de ha a közelben van, akkor mindig jókedvem lesz és elkezdek ugrálni, meg olyankor nem figyelek eléggé.
1-2 napja egyébként olyan huncut vagyok, hogy mindig anya mellett alszom el este. Ott sokkal jobb. Addig nincs is kedvem aludni, amíg nincs ott anya és apa is mellettem. Álmomban is sokat nyöszörgök és elalvás előtt anya ujjait szoktam rágcsálni, mert jól esik. Remélhetőleg lassan kibújnak az első fogaim.
Na megyek is játszani, mindenkinek szép napot! Levente