2009. május 26., kedd

Kisördög!?!

Régen jelentkeztünk, de ez nem jelenti azt, hogy megállt az élet, sőt! Általában azt jelenti, hogy nagyon is zajlik és nem érünk rá blogot írni.
Csütörtökön még nem volt semmi különös, azért is nem írtunk, péntektől viszont nem unatkoztunk. Sanyi szabit vett ki péntekre, mert délután már indultak Nagymágocsra, hogy előkészüljenek a hétvégi versenyre. Ennek köszönhetően reggel nem kelt korán és minket sem ébresztett fel, így Levente is aludt velünk fél 10-ig. Ez igen ritka dolog mostanában, hogy ilyen sokáig alszunk. Utána nagy nehezen rávettük apát, hogy jöjjön el velünk gyerekülést nézni. Már régóta tervezte, hogy vesz egyet, de ő újat akart, ami kb. 30 eFt-nál kezdődik. Azért volt rá szükség, mert ami most van, az baby változat és a legülősebbre állítva is döntött, amiben Manócska nem tud üldögélni, pedig szeretne, ezért ahogy beletesszük rögtön erölködik és ordítani kezd, mert nem sikerül neki. Szóval én már egy közeli használt babaholmis boltban láttam, hogy vannak jó ülések és az áruk is baráti. Sikerült is apának találnia egy megfelelőt. Majdnem új, nem látszik rajta, hogy már használták és "csak" 18 eFt volt. Azért nem mind1.
Már fel is avattuk a hétvégén.
Ha már ott voltunk a babaholmis boltban, vettem Leventének egy vékony, nyárias kertésznacit és egy rövidnadrágot. Nagyon édes bennük.
Ahogy délután apa elment itthonról, Manócskát mintha kicserélték volna, egy kis tündér lett belőle. Igaz akkora már minden dolgommal végezte és csak vele foglalkoztam. Játszottunk egész délután és este. Pl. az András nagybátyó régi mentőautóját is elkapta, hogy tologathassa. Olyan kis ügyes, hogy egész gyorsan felfedezte, hogy gombok is vannak az oldalán.
A képen pont ez látszik. Ha megnyomja, akkor szirénázik, vagy pedig azt mondja, hogy "Figyelem, riadó!". Videóra is felvettem. Ezzel pl. vagy fél óráig elvolt.
Este megnéztük a barátokat (Barátok Közt a tv-ben) és máris mentünk aludni. Mindenféle ellenkezés és zokszó nélkül szépen el is aludtunk már fél 10-kor. Éjjel csak 1-szer keltünk és aludtunk reggel fél 9-ig. Semmi baj nem volt vele, nem úgy, mint általában.
Szombaton délelőtt megcsináltam neki a hétvégi kajáját - jó nagy adagokat -, amíg ő szépen eljátszott. Érdekes, hogy délelőtt általában nincs vele baj, már tudja, hogy amíg a konyhában ügyködök, addig ő játszhat. Közben tízóraiztunk, pelusoztunk, végül 11-kor delelni ment ez a kis huncut. Majdnem 2 órát sikerült is aludnia. Addig én kiteregettem a délelőtti mosást, felmostam a lakásban, megcsináltam a vacsorát és betettem a sütőbe. Közben a mamával megbeszéltük telefonon, hogy jön értünk a tata 2-re és kimegyünk Leventével Domaszékre - ezért is csináltam délben vacsorát. Épp végeztem a dolgaimmal, mikor manócska felkelt. Megebédelt és készültünk is. A tata nagyon pontos volt, még nem is voltunk teljesen készek, mire ideért. Készítettünk játékokat a vödörbe és az új gyereküléssel elindultunk Domaszékre - a traktort is vittük.
Manócskát szabadon eresztettük Bettinél és mindenki csodálta, hogy milyen ügyes. A képen a tati éppen vigyázza lépteit. :-) Uzsonna után eltraktoroztunk a dédihez, aki a mama testvérénél volt éppen. Szegény dédi a héten elesett az otthonba és megütötte a fejét és valami történt a lábával is, mert szörnyen be volt dagadva az egész. Ennek ellenére Leventének nagyon örült. Már indulni akartunk - mert Manócska nyűglődött -, amikor Levente elaludt a cicin. Így kicsit tovább maradtunk és legalább Ancsával - Sanyi unokatesójával - is tudtunk kicsit beszélgetni. Miután visszaértünk a mamáékhoz megvacsoráztunk és indultunk haza. Apa is előttünk pár percel ért haza.
Ezen a hétvégén 2 napos versenyt rendeztünk a HTC-vel (Hódmezővásárhelyi Tájfutó Club). Ez volt az Országos Diákolimpia Döntője. Első nap sprint és váltó, 2. nap pedig novmáltávú verseny volt. Apa a rajtnál volt főnök. Az első nap Nagymágocson a Károlyi Kastély parkjában és erdejében rendezték meg a versenyt, míg másnap Ásotthalmon - nem közel. Pénteken ezért apa kint aludt Nágymágocson, szombaton viszont hazajött.
Innentől kezdve Leventéből kibújt a kisördög. :-) Nem tudom, hogy van-e ennek köze apához, de mikor ő itthon van, akkor valahogy mindig hisztizik ez a kistörp.
Ezen a felső képen az új kertésznaci van rajta és a virágos asztalnál rosszalkodik, amit nagyon nem komálok. A képen is látszik, hogy az asztal alatt volt a 2 kirakó, ami még nem jutott el üvegeshez, hogy bekeretezzék. Már nincs ott! :-) Levente állandóan szét akarta szedni, így kerestem neki más helyett. Miután lecuppant az asztalról és a kirakóról, jött az erkélyajtó. Azt is nagyon "szeretem".
A képen is látszik, hogy a szélét fogja. Ott kapaszkodik és lengeti az ajtót, miközben néha elveszti az egyensúlyát és a szívbajt hozza rám, de nem lehet onnan elhozni, mert akkor borzasztó patáliát csap. Kis görcs! A képen látszik az új rövidnadrágja is. :-) Erről az ajtó bűvölésről egy videót is csináltam.
Aztán mikor végre megunja a rosszalkodást, akkor jön és belém kapaszkodik, mint egy jelezvén, hogy játszak vele egy kicsit. :-) Kis vacak!!!
Itt épp fogja a kezem, hív játszani.
Vasárnap játékon kivül nem sok értelmeset csináltunk. Megnéztük a Forma-1-et. Végre életre kelt ismét a Ferrari - egy kicsit.
Délután sétáltunk és miután apa is itthon volt újra megnéztük a Forma-1-et. :-)
Tegnap sok érdekes nem történt, de nagyon fárasztó nap volt, mert Levente egész nap nyafogott. Szerintem bújik a 2. fogacska alul, meg valószínű valami front is volt. Aludni is alig aludt napközben.
Most éppen felébredt a delelésből, megyünk játszani.