2009. május 10., vasárnap

Levente: Szegedi verseny

Kedves Nénik és Bácsik!
Pénteken anyával nagyon ügyesek voltunk. Rendet raktunk, feltakarítottunk, főztünk, mosogattunk, mostunk, vasaltunk és még be is vásároltunk. :-) Nem is értem hogy jutott ennyi mindenre időnk, de megcsináltuk.
Este jött hozzánk egy bácsi, egy bróker bácsi, akinek érdekes ruhája volt - öltöny - és nagyon jó volt belekapaszkodni. Neki is tetszett. Jövő héten vissza fog jönni.
Szombaton reggel én ébresztettem apáékat. Amíg ők felöltöztek és elkészültek a versenyre, én játszottam. Utána anyával reggeliztünk és sétához öltöztünk. Először nem értettem miért, de aztán jött a mami és Elizke nagynéni és mentünk ki a Zápor-tóhoz a versenyre. Akkor rájöttem, hogy ezért öltöztünk. :-)
Most nem csak apa, hanem anya is versenyzett, sőt Elizke nagynéni is. Amíg ők futkostak én mamiztam. :-) Az első futam délelőtt 10-kor volt. Mire vége lett, el is fáradtam és hazajöttünk pihenni. Amíg pihentem anyáék résztvettek a 2. futamon is, ami egyben a döntő volt. A mami meg addig sütött nekik palacsintát - milyen rendes. :-)
Apa nem lett utolsó, de anya és Elizke nagynéni igen. De megvígasztaltam őket, hogy az a lényeg, hogy hiba nélkül végig mentek a pályán és hogy jól érezték közben magukat. :-)
Anyának egy kicsit izomláza lett, de apa is elfáradt, mert aztán egész délután nehéz volt őket játékra bírni.
Ma reggel is én ébresztettem őket és bekapcsoltam a rádiót, hogy táncolhassak egy kicsit. Itt egy kép róla:
Sőt anya egy videót is csinált. :-) Ma azt hiszem Forma-1-es, pihenős, játszós és sétálós napunk lesz.
Szép hétvégét mindenkinek és sok puszi, Levente