2009. május 6., szerda

Levente: Gyógyulófélben

Kedves Nénik és Bácsik!
Örömmel jelentem, hogy már gyógyulófélben vagyok, az alábbi kép is jól mutatja:
Ma megint voltunk a doktor néninél. Szerencsére most alig kellett várni, gyorsan sorra kerültünk. Doktor néni konstatálta, hogy úgy néznek ki a pöttyeim, ahogy gondolta és mondta, hogy ez tényleg vírus, nem csinálunk vele semmit, mert már nem soká túl leszek rajta. A pöttyöknek is hétvégére el kell múlniuk. A kaki minta eredménye is megjött, negatív lett, tehát csak a vírus okozott kellemetlenségeket, nincs semmi baja a pocimnak. Lázam ma sem volt és nagyon jól éreztem ma magamat. Doki néni után nagyot sétáltunk anyával és jól bevásároltunk. Alig bírta irányítani anya a traktoromat, úgy teli raktuk az alját. :-) Egy kicsit szundítottam is séta közben, pedig mostanában már leszoktam róla, de most jól esett.
Anya nagyon örül ám, hogy végre szabadon mozgok, mert jól elfáradok estére, és a napokban már 8-10 között elalszom, hagyom őt is aludni reggelig.
Sok puszi, Levente