2009. május 18., hétfő

Játékok és fogacska

Szombaton nagyon rendes volt Levente, végülis 2 és fél órát aludt délben. Ébredéskor játszottunk egyet, ebédeltünk és elmentünk sétálni. Hogy ne legyen unalmas a séta felhívtuk Ritát, hogy van-e kedve csatlakozni hozzánk. Épp unatkozott otthon, így örömmel velünk tartott, sőt kicsábított minket Tápéra fagyizni. Jó nagyott sétáltunk, Leventének is tetszett, csak a végére elfáradt és még szundított is egy negyedórát a traktorban.
Mire visszaértünk, pont megérkezett Feri tesóm, aki itt volt Szegeden versenyen és így megtudott megint látogatni minket. Igaz csak egy kis időre, de addig is jót huncutkodtak Leventével. Rögtön le is lett teperve. :-) Én meg közben tudtam nyugodtan vacsorát készíteni. Mami küldött 2 kis labdát Ferivel, ami nagyon tetszik Leventének. Mostanában minden tetszik neki, főleg ami újdonság. A labdákat nagyon ügyesen meg tudja fogni. Mutattam neki, hogy ha elengedi magasból, akkor pattog, de ezt még nem sikerült utánoznia.
Apa este 8 körül ért haza versenyről.
Vasárnap reggel elég korán ébresztőt fújt Manócska. Nem is nagyon bántam, gondoltam majd korábban lesz delelés. Hát nem így lett. Nem elég, hogy pontban délben sikerült csak lefektetnem, nem is aludt rendesen, csak egy fél órát. Biztosan nagyon felpörgött és zaklatott volt, mert délelőtt levágtuk a körmét és a haját is. Ez felér számára egy kínzással, nekünk meg egy órás családi program. Egész sűrű már a hajacskája. Most egész csinos nyári frizurája lett (ha már úgyis nyári gyerek). :-)
Délután kimentünk Domaszékre a mamáékhoz. Bettiéktől kapott egy csomó játékot. Ezekkel még Bogi játszott kiskorában. Nagy Duplo legót, fa építőket, egy fa vonatot és egy nagy krémes dobozt hoztunk haza egy egész nap vödörrel. Este a vödörrel beraktuk Leventét a járókában és olyan jól el volt, örö, volt nézni. :-)
Közben valószínű még pénteken áttört az egyik fogacska alul (legalábbis én azóta érzem). Látni még igazából nem lehet, mert egy kicsit az ínye belső részén kezdett kibújni, de lehet érezni, illetve a pohár és kanál kocogásakor hallani is. A mellette lévő is nagyon igyekszik. Amint tudok, csinálok majd róla képet is.
Tegnap alig aludt napközben így most egész nyugodt éjszakánk volt, csak 1× keltünk.
Holnap megyünk doktor nénihez a szokásos látogatásra. Lesz megint hossz és súly mérés. Kíváncsi vagyok mennyi lesz Levente. Nekem úgy tűnik, hogy sokat nehezedett és nőtt, de majd kiderült, hogy így van-e.