2009. május 15., péntek

Levente: Nagybátyó és hintázás

Kedves Nénik és Bácsik!
Tegnap este meglátogatott minket Feri nagybátyó. Jókat huncutkodtam vele. Készült videó is róla. Holnap is meglátogat minket, mivel versenyen lesz itt Szegeden.
Éjjel megint nehezen aludtam el, anya mellett sikerült csak.
Ma elég nyűgös voltam egész nap, de azért a délutáni séta így sem maradt el. Voltunk postán, gyógyszertárban és bevásárolni is. A szatyorért lehívtuk apát segíteni és ha már lejött, elcsábítottuk hintázni. Ennyire tetszik a hintázás:
Még videózni is hagytam magam. :-) Apa lökte a hintát, anya videózott, én meg kapaszkodtam. :-)
Este aztán megint elég rossz kedvem lett és nyűglődtem. Anya megállapította, hogy az ínyem kétszeresére duzzadt, mint eddig és szerinte, ha napokon belül nem bújnak ki a fogaim (alul), akkor soha. Na majd meglátjuk.
Apa holnap versenyen lesz, mi meg anyával szerintem elmegyünk csavarogni. ;-)
Puszi mindenkinek, Levente