2009. április 27., hétfő

Levente: Versenyen

Kedves Nénik és Bácsik!
Jó régen jelentkeztem, annyira, hogy már nem is emlékszem csütörtökön történt-e valami említésre méltó. Pénteken délelőtt anya főzőcskézett nekem 2 napi hamit, délután pedig séta közben megint vettünk sapit. Van 2 új sapim. Azért vettük, mert szombaton tájfutó versenyen voltunk Sándorfalván. Anyáék egyesülete rendezte a Dél-alföldi Regionális Diákolimpiát és Dél-Magyarország Kupát. Apát nem is sokat láttam, mert barkácsolt és rajtoltatott. Mi meg anyával nézgélődtünk és játszottunk. A korai (5 órás) kelés után itt érkeztünk meg éppen a helyszínre.
Akkor még jól be voltunk öltözve, mert még hüvös volt. Később jó meleg lett. Naptejjel kenegetett anya állandóan. Jajjj de utáltam!
Aztán sokat játszottam, rengeteg gyerek volt és ismerős, akik jól megcsodáltak és mind engem akartak.
Játszottam Sárával, Rebivel, Ágival, Ilussal és a Paskuj ikrekkel (Áronnal és Benivel). Na persze anyán is lógtam azért, nélküle nincs élet. Egyébként nagyon tetszett ott, annyi érdekesség volt, hogy nem nagyon tudtam se enni, se aludni, mert állandóan pörögtem. 2-szer félórát azért sikerült szundiznom, mikor már nagyon elfáradtam.
A verseny után anyáék bográcsoztak a többi rendezővel. Amíg ettek Sárával rosszalkodtunk. Itt épp anya nem látott, így belemásztam a koszba. Aztán persze lebuktam és anya rögtön vitt kezet mosni. Nem értem miért aggódott. :-o
Szóval jó kis nap volt, mindannyian elfáradtunk: apa a rendezéstől fáradt el, anya tőlem, én meg a sok újdonságtól, érdekességtől. Vasárnap egész nap csak pihiztünk egy nagy alvás után. Anya meg is lepődött, mert majdnem 12 órát aludtam. Este 1/2 10-től reggel 9-ig. :-) És csak 2-szer keltem fel közben. Délután megnéztük a Forma-1-et és játszottam anyával. A takarítást most elnapolták. :-)
Ma egy kicsit nyafogós hangulatom van, utálom ezt a bolond szeles időt. Zörög a redőny is tőle, ilyenkor nem tudok jót aludni. Na most megyünk hamizni.
A versenyről készült 1 videó és sok kép is, ami az áprilisi diavetítésnél látható.
Puszi mindenkinek, Levente