2009. április 8., szerda

Levente: Apróságok

Kedves Nénik és Bácsik!
Most csak apró érdekességek történtek velem.
Fürdeni mostmár mindig apával fürdök. Na nem úgy mint eddig, hogy ő fürdetett, hanem vele együtt a nagy kádban. Egyre izgalmasabb. Már nem szeppenek meg, ha megcsúszom, mert apa úgyis elkap és élvezem a nagy teret. Rugizni is sokkal jobb a nagy vízben. :-) Anya meg jókat szokott rajtunk mosolyogni.
Éjjel nem nagyon hagyom az ősöket aludni. Tegnap 4-szer, ma csak 2-szer ébresztettem őket. Ők nem igazán értik az okát, én meg nem árulom el nekik. :-) Bíznak benne, hogy hamarosan bújnak a fogaim és azért.
Tegnap elég későn indultunk sétálni - legalább nem égetett annyira a napocska - és már nem talpas nadrágban, hanem talpatlanban és cipőben sétáltam:
El is mentünk venni új zoknikát, mert ami van már kicsi, vagy még nagy. És vettünk egy vékony tavaszi sapit is, mert a mostaniakba már beleizzad a kobakom, ha nagyon tűz a nap.
Még annyit akartam mesélni, hogy május 9-én szombaton lesz egy tájfutóverseny itt a Zápor-tó körül, ahol sokat szoktunk sétálni. Mindenkit biztatunk - aki teheti - jöjjön el és nézze meg és egyúttal szurkoljon apának és anyának, mert anya is akar megint versenyezni. A verseny 2 futamból fog állni. Az első futam 10-től, a második 12:30-tól lesz. Szerveznek gyerekversenyt is - 10 év alattiaknak - ahol kiszalagozott pályán kell menni. A gyerekversenyen nincs nevezési díj és a helyszínen kell jelentkezni. (Általában ősőkkel szoktak menni a gyerekek.) Ha már tudni fogok járni és szaladni, nem hagyok ki egy ilyen alkalmat sem, hogy induljak gyerekversenyen. :-)
Puszi mindenkinek! Levente