2009. április 6., hétfő

Levente: Barátkozás

Kedves Nénik és Bácsik!
Képzeljétek el: van egy barátom és már egy barátnőm is. :-)
Pénteken séta közben találkoztunk Balázsékkal. Anya még a kismami tanfolyamon ismerkedett meg Balázs anyukájával és már nagyon várta mikor futunk össze, mert nagyon közel laknak hozzánk. Balázs barátom egyébként 19 nappal idősebb nálam, ő is júliusi. Nagyon megörültünk egymásnak és összebarátkoztunk. Bár először Balázs sírni kezdett mikor sikoltoztam jókedvemben, de azóta már kezdi szokni, hogy én ilyen vagyok.
Este történt egy kis "baleset" velem. A vacsora úgy gondolta, még egyszer találkozni akar velem, valószínű többet ettem a kelleténél, vagy túl sokat ugráltam a járókában. De aztán megnyugodott a pocakom és azóta is semmi bajom.
Szombaton apa versenyen volt és csak este jött haza. Délután Rita meglátogatott minket. Hogy mikor jött nem tudom, mert pihentem egy nagyot és hagytam, hogy előbb kibeszélgessék magukat, hogy aztán rám is tudjanak figyelni. Utána megmutattam Ritának hogy tudok már kanalazni és elmentünk vele sétálni.
Vasárnap megint nagyon rendes voltam, mert a tízórai után elaludtam - anya nem is mondta, hogy Forma-1 lesz. Így a Forma-1-et megint nem láttam, de anyáék elmesélték. Délután anya elvitt sétálni, amíg apa kitakarított. Este apa össze akarta szerelni a gyerekülésem, de nem sikerült neki. Nem nagyon tudja, hogy az öveket hol és hogyan kell belerakni. Így nem tudom mikor fogok tudni abban utazni. :-(
Ma megint jó napom volt, mert ismét találkoztam Balázs barátommal. Ma még anyáék a babakocsikat is szembefordították, hogy közelebbről is szemügyre vehessük egymást. Készült róla kép és videó is, hogyan barátkozunk. :-)
Később Vivien is csatlakozott hozzánk, őt még nem ismerte anya sem. Balázsékkal laknak egy házban és az ő anyukája is Andi. Őt is lefényképeztük. :-)
Nagyon jó, hogy találtam barátokat. Ha nagyobbak leszünk, különösen jó lesz majd együtt játszani.
Puszi, Levente