2009. április 20., hétfő

Levente: Látogatások

Kedves Nénik és Bácsik!
A hétvégénk most ismét a látogatásokról szólt. Szombaton anyáék fodrászhoz készültek és mint ilyenkor lenni szokott, egyúttal meglátogattuk a mamiékat és dédiéket is. Fodrászkodás alatt most nem nagyon volt kedvem szundikálni, így elég fáradt voltam mikor mamiékhoz értünk. Ott hamiztam egyet, de mivel sok érdekesség volt nem aludtam el, hanem inkább játszottam, amíg anyáék ebédeltek. Utána szundikáltam csak, egy órácskát apával együtt. Utána tatáztam is, mert anyáék uzsiztak. (Mindig csak ettek?) :-) És még kaptak is finomságokat mamitól. Na jó, én is kaptam fagyasztott meggyet - ma meg is kóstoltam, finom. :-)
Este mentünk dédiékhez. Mivel mamiéknál szundikáltam, egész jó kedvem volt. Éhes is voltam, ezért hamival kezdtünk, amitől csak még jobb hangulatom lett. Megmutattam milyen ügyesen eszem és milyen ügyesen játszom, állok és mennyire érdekel minden. A nyuszi hozott ajándékot dédiékhez. Kaptunk anyáékkal 3 csokinyuszit és tojást és egy nagy tortát is. Meg anya kapott névnapi ajándékba sütis könyvet, remélem majd fog finomakat sütni belőle nekem meg apának, mert mi nagyon édesszájúak vagyunk. :-) Aztán megint elfáradtam, ezért elindultunk haza. Útközben pihentem is egy kicsit.
Vasárnap délelőtt anyáékkal megnéztem a Forma-1-et. Már 2 futamot kihagytam, de ezt most megnéztem. Bár igazából csak fél szemmel néztem és közben játszottam, de amúgy jó volt. Utána hamiztunk és szundítottam. Délután elindultunk sapkát nézni nekem. Találtunk is olyan sapit, amit anya kigondolt - tavaszi sapi napsütés ellen, fehér, vékony, napellenzős és füles, hogy be lehessen kötni -, de nagyon drága volt, ezért nem vették meg nekem. Azt mondták, majd még turiban nézegetjük, hátha lesz. "Vásárlás" után meglátogattuk a mamáékat is Domaszéken. Mivel egész kellemes volt az idő, üldögéltünk kicsit az udvaron és jól szemügyre vettem a kutyusokat és a cicát. Nagyon érdekesek. Nem teljesen olyanok mint a könyveimben, de azért van hasonlóság. Tetszettek, főleg a Mancs kutyus. Ide is hozott nekem ajándékot a nyuszi, egy aranyos kis pólóinget és egy bársony kantáros nadrágot. Meg anya is kapott megint ajándékot.
Hétvégén nem pihentem magam agyon napközben, így ma bepótoltam. 11-kor keltem csak fel. Jaaa, és éjszaka egy kicsit aludtam anyáékkal is, mert rosszat álmodtam és sírdogáltam, de nem voltam éhes. Odabújtam anyához és már aludtam is tovább. De aztán anya berakott az ágyikómba, nehogy összenyomjanak.
Most jut eszembe, hogy azt nem is meséltem még, hogy most hétvégén már az "új" gyerekülésemben utaztam. Őszintén szólva nem annyira kényelmes mint gondoltam, de legalább jobban kilátok belőle, mert magasabb mint a hordozó. Azért nem tetszik maradéktalanul, mert ebben sem lehet rendesen felülni, pedig próbálkoztam, de az övek nem engedik, az ülés háta pedig nem elég függőleges hozzá. Apa azt mondta, ha jó leszek, lehet hogy kapok egy újat, amiben lehet ülni és kényelmesebb.
Puszi mindenkinek, Levente