2009. március 16., hétfő

Levente: Mozgalmas hétvége

Kedves Nénik és Bácsik!
Ez a hétvége mozgalmas volt. Na nem azért meg sokat mentünk, hanem itthon történt sok apró dolog, ami érdekes.
Szombaton anya nagybevásárlást csinált, hozott nekem is sok finomságot. Fözött finom ebédet és még délelőtt megcsinálta a vacsorát is. Ebéd után elvitt engem sétálni, - már igencsak délután volt - addig hagytuk apát takarítani. Mikor hazaértünk, még éppen a lépcsőházban voltunk, mikor megcsörrent anya mobilja. Feri nagybátyó hívta, hogy megérkeztek. Vicces volt, mert mi is akkor értünk haza, csak a hátsó ajtón jöttünk be, ők meg elől álltak. Gyorsan beengedtük őket. Elizke nagynénivel jött Feri. Mindketten cserkészek és a Dóm téren voltak egy ünnepi rendezvényen a cserkészcsapattal. Onnan jöttek meglátogatni engem. :-)
Hoztak anyáéknak sok finom sütit mamitól és déditől is. Köszönik szépen! Mind megették. :-) Apa kapott ajándékot is a névnapjára, örült neki.
Nagybátyóéknak megmutattam, hogy milyen ügyesen tudok enni. Sokat nevettek rajta (nem értem miért - ők is voltak ilyen picik egyszer). Aztán kiengeszteltek, mert játszottak velem egy jót. Aztán megvacsoráztak. Anya görög rakott krumplit csinált ubisalival. Jó illata volt. Mikor apa lepakolta az étkezőasztalt a vacsihoz, sajnos baleset történt. A síratófalas kirakó szétesett, mert még nem volt összeragasztva a hátulja. Anya nagyon mérges lett, mert sokat dolgozott rajta. Nagybátyóék este mentek csak haza. Jó volt, hogy itt voltak.
Azért mi még nem feküdtünk ám le azonnal. Én még tornáztam egy kicsit. Lefekvés előtt szeretek a legjobban tornázni. Általában a járóka szélébe kapaszkodva térdelek, ugrálok és álldogálok - ez az esti torna. Most apának sikerült lefényképeznie, ahogy állok, de csak mert hagytam. :-) Ime:
Anya közben aggódott, hogy elesek és megütöm magam, de már ügyes vagyok, nem esik bántódásom. Ugye milyen ügyes vagyok? :-)
Vasárnap nem keltünk túl korán, de még így is én ébresztettem anyáékat, mert olyan lusták voltak, hogy nem akartak felkelni. Ébredés után anya megcsinálta a tízóraimat. A szombaton vásárolt finomságok közül választott és finom vilmoskörtét kaptam. Háááát, ez még a sütőtöknél is finomabb. Gyorsan bekaptam majdnem mindet. Utána apával elmentem sétálni, anya addig elindította a Mosó Mancit, hogy kimossa apa munkásruháit és feltakarította az erkélyt, hogy a ruhák aztán ott tudjanak száradni. Utána meg neki fogott megint kirakni a síratófalat. Hát csak egy részét sikerült megcsinálnia, pedig sokáig oda voltunk apával. Elmentünk Gáborékhoz, hogy apának is meglegyenek Gábor izraeli képei. Már régóta meg akartak látogatni engem, de mindig közbejött nekik valami, ezért most odaadták nekem az ajándékot, amit nekem szántak. Egy nagyon érdekes vonatot kaptam. Forog a teteje, tök jól lehet pörgetni és ahogy tologatjuk levegő megy a kéményébe, ahol színes golyókat fúj meg és azok zörögnek. Nagyon tetszik! Kép is van róla! Aztán apával elsétáltunk egész a sándorfalvi útig. Még aludtam is útközben, olyan messzire mentünk. Mikor hazajöttünk, anya csinálta az estebédet. Már majdnem kész lett, mikor betoppant a mama. Nem is tudtuk, hogy jön, így meglepetés volt. Hozott anyáéknak finomságokat, meg sütiket apa névnapjára és még ajándékot is. Megcsinálta az adóbevallásokat is, azokat is elhozta. Nem tudom mi az, de azt mondták, hogy apa kap sok pénzt, úgyhogy csak jó dolog lehet. :-) Utána játszottam a mamával is egy jót, sőt el is aludtam a kezében, mert már fáradt voltam, így nem is tudom mikor ment haza. Szundi után az ősökre rájött a fényképezhetnék. Lefényképeztek az új vonatommal, fürdés közben és fürdés után az étkezőasztalon. Már majdnem megfagytam mire megunták. Utána tv-t néztünk, de uncsi volt, így én inkább beszélgettem apával. Készült erről egy videó is. A frissek között megtalálható. Az új képek pedig a diavetítésnél is. Sőt Gábor izraeli képeit is be fogja anya linkelni hamarosan. Azt hiszem mindenki látja, hogy tényleg mozgalmas volt a hétvégénk.
Ma hajnalban a 6 órás cici után nem volt kedvem aludni, így beszélgettem és tornáztam egyet. Nem hagytam anyáékat aludni. Aztán csak elfáradtam és fél 8-tól még aludtam 11-ig. Most pedig megyünk anyával kanalazni. Ma már nem magában kapom a körtét, hanem almával. Jujj de finom lesz! :-)
Jaaa, és ha kislány lettem volna, ma lenne a névnapom! ;-)
Puszi mindenkinek, Levente