2009. március 11., szerda

Levente: Anya bepöccent

Kedves Nénik és Bácsik!
Mostanában egyre érdekesebb a saját hangom. Tegnap anyával nagyot sétáltunk - több mint 2 órát - és közben én énekelgettem. Anya szereti hallgatni. :-) Azt hiszem, hogy videó is készült róla, biztosan felteszi majd.
Na de miért is pöccent be anya? Mindjárt elmesélem...
Reggel még jó kedvű volt anya. Mikor felébresztettem, apát is behívta a szobába - még épp itthon volt - hogy megmutassa, mit csinálok. Hát álldogáltam a kiságyamban. :-) És közben persze még kapaszkodtam. Már csináltam ilyet párszor. Mindig megdicsérnek, aztán meg azt mondják, hogy ezzel még ráérek és leültetnek. Ki érti ezt?!? :-o
Aztán ebédre anya csinált nekem krumplipürét husival, de nem volt finom. Akkor kevert bele egy kis almát és őszibarackot és piszok finom lett. Úgy nyeltem, hogy bugyborékolt a szám és fröcsögött mindenhová a kaja, még a hajamra is jutott. :-) Meg is ettem mindet egyszerre, pedig jó sok volt. :-)
Ebéd után elmentünk sétálni. Már reggel óta borult volt az idő, ezért nem vártunk délutánig. Persze anya szerint pont rosszkor indultunk el, mert mikor a postán befizettük a villanyszámlát, elkezdett szemerkélni az eső. Elővettük a traktorom esővédőjét - mert nem vízhatlan az anyaga - és feltettük. Anya magára húzta a kapucniját és sétáltunk tovább.
Nekem nagyon tetszett az esővédő, próbáltam elkapni. Kis idő után sikerült is és elkezdtem huzogatni, mert olyan jó zörgős hangja van. Sőt meg is kóstoltam - finom is volt. Na itt pöccent be anya, mert állandóan lehúztam az esővédőt a traktor tetejéről és az vizes lett. Nem is volt hajlandó tovább sétálni velem, hanem hazajöttünk. Olyan gonosz, mert így csak 3/4 órát sétáltunk. Titkon azt remélte, hogy elalszom, de nem így történt, sőt. :-)
Azóta már kiengeszteltem, mert itthon aludtam egy órácskát.
Még ami érdekes volt, hogy láttunk rügyező bokrokat és fákat. Jön a TAVASZ! Olyat még nem láttam, kíváncsi vagyok. Amúgy már kb. 1 hete rügyezhetnek, de csak most vettük észre.
Most megyünk és játszunk egy nagyot, amíg apa haza nem ér. Ma remélem hamarabb jön, mert autóval ment ma dolgozni, hogy délelőtt hazavihesse a tatát a klinikáról. Kívánjuk neki, hogy minél gyorsabban jöjjön rendbe, mert hamarosan szaladgálni szeretnék vele a kertben. :-)
Puszi mindenkinek, Levente