2009. március 30., hétfő

Levente: Idő

Kedves Nénik és Bácsik!
Az idő most többszempontból is meghatározó nekem. Egyrészt, mert ma vagyok kereken 8 hónapos, másrészt, mert hétvégén óraállítás volt, amire nekem nem megy egyik napról a másikra való átállás. Ma csak 9-kor keltem fel, pedig már egész "koránkelő" voltam. :-)
És még harmadik szempont az időnél, maga az időjárás, ami végre úgy tűnik, hogy tartósabban tavaszias marad. Megyünk is ebéd után sétálni. :-)
Előtte azért elmesélem, hogy szombaton este, először fürödtem a nagykádban. Ráadásul nem is egyedül, hanem apával. Egy kicsit még szokatlan volt a nagy tér és nem tűnt olyan biztonságosnak a helyzet - kapaszkodtam a kád szélébe és ki akartam mászni -, de aztán egész megtetszett. Anya képet is csinált volna, ha nem lettünk volna mindketten pucérak. :-)
Vasárnap nagyon jó fiú voltam. Anyáék "korán" keltek, mert elkezdődött a Forma-1-es szezon és nézték az első futamot. Nekem nem volt kedvem felkelni - az óraállítás miatt. Így inkább hagytam, hogy kettesben nézzék a tv-t. Akkor keltem csak fel, mikor már vége volt a versenynek. Anya nagyon örült neki, hogy végig tudta nézni. :-) Legközelebb viszont már én is nézni fogom velük. Addigra remélem megszokom az új időt.
Tv-zés után anya csinált nekem finomat. Tegnap tízóraira ettem először banánt - almával. Csúnya barna színe volt, de ízlett. Az ebédet is megcsinálta nekem és kimentünk Domaszékre a mamáékhoz. Kezdem kinőni a hordozómat, ezért kölcsönkaptam Bogi gyerekülését, ami már valóban ülős és magasabb is, így abból majd ki fogok látni. Anya még múlt héten kimosta az ülés huzatát, de sajnos a szivacs már kicsit "öreg" volt, itt-ott elmorzsolódott. Ezért megkértük a mamát, hogy varrjon a hátuljára egy másik huzatot, hogy ne potyogjon állandóan a szivacs belőle. Én közben ettem, játszottam, aludtam és beszélgettem is kint. :-)
Hazafelé bementünk a Tesco nevű áruházba. Mivel már szépen ülök, nem hordozóstól tettek a bevásárlókocsiba, hanem beültettek az ülős részébe elől. Jujjjj de nagyon élveztem!!!! Buli volt ott üldögélni és mennyi érdekes és színes dolog van abban az áruházban!?! Anyának is nagyon tetszettem és nagyon sajnálta, hogy nem volt nálunk fényképezőgép. Vettek nekem babamüzlit - babáknak való gabonapelyhet. Ma azt reggeliztem almával és körtével. Most pedig répafőzelék lesz ebédre. Nagyon örülök, hogy már ilyen sok finomat ehetek. :-)
Este anya csinált pár felvételt rólam, ahogy játszom a járókában. Hamarosan felteszi ide.
Megyek ebédelni. Jó étvágyat mindenkinek!
Puszi, Levente