2009. január 11., vasárnap

Levente szemével: Az új év

Kedves Nénik és Bácsik!

Mókusfi történeteit olvasva anya úgy döntött, hogy mi is indítunk egy saját blogot. Kicsit könyörögni kellett, de megengedte, hogy először én írjak. :)
Arra gondoltam, hogy bemutatkozással kezdem (ha valaki nem ismerne):
Nyári Levente vagyok. 2008. július 30-án (szerdán) születtem 13:40-kor a szegedi Női Klinikán. Súlyom 3040 gramm volt akkor, a hosszom pedig 49 cm. Már elmúltam 5 hónapos. :) Az elmúlt 5 hónapban rengeteget nőttem, híztam és fejlődtem. Már tudok kobrázni (hason fekve kinyomni), a hasamról a hátamra és a hátamról a hasamra fordulni. Szeretek "énekelni" és játszani a csörgőimmel.
De most inkább áttérek az új évre, mert erről szól ez a bejegyzés.
Szilveszter éjjel anyáék már korán ágyba akartak dugni, de túljártam az eszükön. Nehogy már lemaradjak az első szilveszteremről. ;) Éjfél után anyáék pezsgőztek egyet, de én még akkor sem akartam aludni. Végülis 2-kor aludtunk el...
Az év első napján nem sok érdekes történt, pihentünk. Másnap anya lebontotta a karácsonyfánkat - szerintem nagyon szép volt - és mikor kimentünk Domaszékre a mamáékhoz, akkor apa elültette. Apáék mindig töves fenyőt vesznek.
Szombaton Vásárhelyen voltunk a másik mamáéknál és a dédiéknél. Imádok ám autózni. :)
Vasárnap megint pihentünk, illetve apa leszökött a garázsba délután, hogy "szokja a szerszámokat a kezében". :)
Hétfőn aztán megint kettesben maradtunk anyával, mert apa dolgozni ment reggel. Nem is történt semmi különös egészen csütörtökig. Csütörtökön reggel korán keltünk, mert mentünk a doktornénihez. Mami is elkísért minket. Kaptam megint szurit. A kötelezőket már letudtam, de anyának ez nem volt elég, még az ingyenes valamilyen "kókusz elleni" oltást is kérte. Most kaptam az elsőt. Közben megismertük az új védőnénit. Aranyosnak tűnik. Megmérte a hosszúságom. Már 66 centi vagyok. És híztam is, már több mint 6 és fél kilót nyomok. Anyával beszélték, hogy februártól már kaphatok a tejcsi mellett más kaját is. Nyami, már várom. :)
Doktornéni után sétáltunk egy kicsit. Séta után szundikáltam egyet és mire felébredtem vendégek voltak nálunk. Anya barátnője Ági Pécsről és Tomcsi a férje, meg Máté a kisfiuk. Hoztak nekem egy szép fehér kis ruhát, Micimackósat. Nemsoká belenövök és akkor megmutatom nektek. Anyáék meg csokit kaptak, aminek a mintái hangszerek voltak. Anya nem is akarta megenni, de apa felbontotta és még aznap elfogyott. :)
Pénteken megint nem volt semmi izgalmas, de igazából szombaton sem. Ma megyünk Ritához a szomszédba, de erről majd legközelebb mesélek. :)

Puszi mindenkinek, Levente