2009. január 26., hétfő

Levente: A hétvége és a hétfő

Kedves Nénik és Bácsik!
Szombaton délelőtt apa tanfolyamon volt, mi meg anyával aludtunk egy nagyot - mint mindig. :-) Apa ahogy hazaért, rögtön "világgá szaladt". :-)
Délután eljöttek hozzánk a Nyári mamáék, Betti nagynénivel és Bogi unitesóval. Régen láttam őket, így teljesen megcsodáltak, hogy mennyit fejlődtem. Mindenkit megajándékoztam egy-egy mosollyal. Unitesó kézbe is vett. Jól mutatunk együtt, ugye? :-)


Vasárnap anyáék nem sokat törődtek velem, de nem baj, elfoglaltam magam, hogy tudjanak takarítani, mert már nyávogtak a porcicák. :-)
Ma izgalmas napom volt. Anyával délután bekenguruztunk a belvárosba, de hazafelé már inkább busszal jöttünk. Most először volt, hogy kettesben kenguruztunk. :-) Nagyon izgalmas volt a városban, egy percre se szundítottam el, mindent megfigyeltem. Amikor viszont hazaértünk szundítottam egy nagyot, hogy ne kelljen a konyhában üldögélnem, amíg anya vacsit főz. Séta közben találkoztunk anya egyik vásárhelyi diákjával és beszélgettünk vele egy kicsit. Aztán a Széchenyi téren pedig "láttunk" egy karambolt, illetve én csak hallottam, mert épp háttal voltam. Anya mondta, hogy szerencsére "csak" egy kis koccanás volt, csak olyan rossz helyen, hogy a trolik nem tudták kikerülni, pont mifelénk jövet, ezért jöttünk haza busszal troli helyett. A karambolt egy fiatal srác okozta, anya szerint lehet hogy még jogsija sem volt, mert tejfölt látott a szája szélén. :-) Lényeg a lényeg: kedves Nénik és Bácsik vigyázzatok magatokra az utakon!
Puszi, Levente :-)