2009. január 19., hétfő

Levente: Felfedezések

Kedves Nénik és Bácsik!
Az utóbbi napok a felfedezések jegyében teltek. 3 új dolgot is felfedeztem. Az első az volt, hogy rájöttem, a nagylábujjam elér a számig és egész szórakoztató dolog rágcsálni. Anyáék le is akarták fényképezni, de nem sikerült nekik, mert résen voltam. Amikor odaértek a masinával, akkor mindig abbahagytam a produkciómat. :)
A másik új dolog a függönnyel kapcsolatos. Anyával sokszor kukucskálunk ki az ablakon és nekem nagyon tetszenek a függönyeink. Már többször is próbáltam elkapni, de eddig nem sikerült. Ma rájöttem, hogy ha az ujjaimat elég fürgén csukom össze, akkor nincs ideje a függönynek kicsúsznia a kezemből és így meg tudom végre fogni. :) Nagyon izgalmas!
A harmadik újdonságról videó is készült. Ez a legérdekesebb. Már régóta fel tudom húzni a térdeimet és ki tudom nyújtani a kezeimet külön-külön, de mostmár együtt is megy. Sőt, miközben négykézláb vagyok, hintázni is tudok előre és hátra. :)

Nagyon jó dolog, csak még gyorsan elfáradok. Este is sokat hintáztam, így most álmos vagyok megyek is aludni. :)
Jó éjt mindenkinek! Levente