2009. január 15., csütörtök

Egy hosszú nap

Tegnap egy kicsit kimerültem estére. Hosszú volt a nap és már elég régóta nem tudok eleget aludni, ami időnként ilyen érzést kelt bennem, mintha lemerültek volna bennem az elemek. Lehet Duracell-re kellene váltanom?!? :)
Kedd este, illetve éjjel alig bírtam Leventét elaltatni. Én már 11-kor teljesen kész voltam, de ő csak fél 1-kor gondolta úgy, hogy most már alhatunk. :( Nem csoda, hogy szerda reggel eleve fáradtabban ébredtem, mint általában. Délelőtt indítottam egy (babaruha) mosást, közben ettem egy kicsit, míg Levente játszott (ennyi "szabadidőt" engedett nekem).
A következő szoptatás után pedig felkaptuk magunkat és elmentünk sétálni egy nagyot. Nagyon szépen sütött a nap és hosszú idő után végre nem volt olyan borzasztó hideg, sőt szinte kellemesen enyhe idő volt. Nem kenguruval mentünk, henem a traktorral. Sanyi hívja így a babakocsinkat, mert hatalmas kerekei vannak. Hazatelefonált, hogy vigyázzunk, mert csúszik minden, ezért döntöttünk így, de mivel mi délután sétáltunk, már nem volt jég sehol, csak a felszórások maradványai. Másfél órát sétáltunk. Levente jót aludt közben, én viszont elfáradtam. :)
Hazaérve neki akartam állni vacsorát készíteni, de egy pelus és babaruha csere közbeszólt. Csúszott kicsit a vacsora, de szerencsére Sanyi is később jött. Addigra kész lettünk. Igen, többesszám, mert manócska is segített, kint volt velem a konyhában. Játszott a hordozóban és hallgatta, hogy énekelek neki. Tojásos krumplit csináltunk vacsira. Gyorsan el is fogyott.
Este el akartam menni bevásárolni, de már nem volt erőm, így ma is valamilyen krumplis kaja lesz. Arra még rávettem magam, hogy azért a hajam megmossam, mert már nem mertem tükörbe nézni - majdnem 2 hete mostam meg utoljára. Így Sanyinak is jutott egy kis babázás.
Aztán fél 11-kor mentünk is manóval aludni, persze csak kb. fél 12-re sikerült. Hüppögött az ágyban egy sort, nem lehetett megvígasztani, de közben aludt. Nem tudom hogy csinálta...
Ami még érdekes volt nap közben, hogy kitaláltam, hogy a vitamint nem a szájába csöpögtetem, hanem a kiskanalába és kanállal adom neki - csak úgy kíváncsiságból, hogy mit szól a kanálhoz. Meglepődtem! Úgy benyalta, hogy csak na és várta a következő kanalat. :)
Dédiéktől már kapott egyszer almát kanállal és mondták is, hogy nagyon csúszott neki, de nem igazán tudtam elképzelni. De tényleg! :) Így felavattunk a mamitól kapott Tupperes babakanalat. :)
Jaaa, és ha jól számoltam, akkor tegnap óta GYED-en vagyok, mert lejárt a TGYÁS, ami 168 napig (=24 hét) jár. Azaz, Levente tegnap volt 24 hetes. Hogy telik az idő?????