2009. június 24., szerda

Doki néninél

Ez a cím az egész pénteki napunkat jellemezte. Délelőtt Leventét vittem doktor nénihez, délután pedig én voltam a házi orvosomnál. Nem kell aggódni, nem vagyunk betegek!
A múlt hétvégi domaszéki kirándulás után hétfőre ismét kiütések lettek Leventén. Nem az egész testén csak pár helyen és csak pár darab. Olyan kis göbös kiütések. Péntek reggel pedig lázasan ébredt fel. Rögtön arra gondoltam, hogy a múltkori vírus megint, mert pont így kezdődött. Doki néni megvizsgálta és azt mondta nincs semmi komoly, kicsit piros a torka, de a kiütésekhez nincs köze. Szerinte kicsit allergiás jellegűek a kiütések, figyelgessük, hogy mitől jöhet ki, de egyelőre ne csináljunk vele semmit, mert csak nagyon kevés. Igazából bármitől lehet. Lehet bolhacsípés, vagy hangya (kétlem, hogy ez lenne). Lehet, hogy a domaszéki játszótéren olyan bacikkal találkozott, amihez nincs szokva, illetve, hogy ott több állat is jár szabadon, mint itt nálunk. Stb...
Szóval, nem lettünk okosabbak.
Délutánra áthívtuk mamit, hogy kicsit Leventézzen, amíg a háziorvosomnál intéztem a jogsimhoz az orvosi alkalmassági igazolást, mert jövő héten le fog járni. Szinte nem is nagyon voltunk itthon, csak amíg Levente evett, meg aludt. Így este a bevásárlás után szónélkül szaladt játszani, hogy bepótolja a lemaradását.
Szombaton apa versenyen volt, mi itthon játszottunk. Levente mostanában nagyon bújós. Játék közben is jön, és így hozzám bújik. Kis drága! :-)
Vasárnap szerencsére apa is itthon volt. Forma-1 után kimentünk Domaszékre a mamáékhoz, de most nem sétáltunk, mert rossz idő volt.
Hétfőn délelőtt volt nálunk a védőnő. Eddig nagyon szimpi volt, most egy kicsit elbizonytalanodtam a hitelességét illetően, mert szerintem mondott pár "hülyeséget". Először is nagyon mondogatta, hogy tegyünk mindenhová élvédőket és az üveges ajtók üvegjét jó volna valamivel befedni (pl. plexivel). MINEK????? Már teljesen biztonságosan közlekszik. De azt mondta, akkor is érdemes. Hát szerintem ez hülyeség, akkor hogy tanulná meg, hogy mire kell vigyáznia??? Meg hogy pakoljunk el mindent, amit elérhet. :-) Vicces, már 2 hónapja szabadon van, gondolja eddig ez nem jutott eszünkbe??? Na mind1. Aztán beszéltünk a kajálásról. Itt is mondott egy meglepő dolgot. Elvileg még nem ehet cukrozott és sózott kajákat, csak természetes módon előforduló cukrot és sót, de LEKVÁRT azt adhatok neki. Hogy is van ez? A lekvárban nincs cukor??? Azt hiszem, védőnői jótanácsok nélkül is el fogunk boldogulni. Eddig is megvoltunk nélküle elég jól.
Más érdekesség nem történt...