2009. augusztus 9., vasárnap

Levente: Strandoltunk

Kedves Nénik és Bácsik!
Tegnap szuper napom volt. Utaztunk egy nagyot és elmentünk Kiskunmajsára strandolni. :-) Itt még az autóban ülök és várom, hogy induljunk. A smicit vagányan hordom. :-)
Végre megérkeztünk. Pokróc le, apa sátrat vert, anya a talpamtól a holdacskáig bekent naptejjel, hogy le ne égjek.
Aztán irány a part! :-)
A vízbe egyedül nem mertem belemenni, csak apával, vagy anyával. Először a homokos partú medencével kezdtem. Apát sétáltattam benne. Aztán úsztunk is (videó).
A gyerekmedencében anyával huncutkodtam. Jól lepancsoltam vízzel, meg az úszógumit tologattam. A derekamig ért a víz, de azért óvatos voltam és mindig a medence szélén maradtam.
Az is nagyon jó volt, hogy lehetett mezítlábaskodni. A fű is, és a homok is nagyon kellemes és puha szőnyeg. A fűben még faleveleket is találtam.
Egy kis séta után apa elment úszni, mi meg anyával homokoztunk.
Anya épített nekem várat, meg csinált vödör formát, amit jól leromboltam. :-)
A vödröm is mindig teletöltöttem.
Indulás előtt még megsétáltattam anyát. Belesétáltunk a víz szélébe, aztán ki a partra. Aztán megint a vízbe és megint a partra és így tovább. Nagyon élveztem! :-)
5 órát voltunk a strandon, de nagyon jó volt. Remélem máskor is megyünk. Strandolás után még nem indultunk egyből haza, elmentünk Soltvadkertre fagyizni. Én is ettem egy tölcsért, nagyon jól elmajszolgattam. Utána hazaindultunk, de közben beszaladtunk egy rövid időre a mamáékhoz Domaszékre. Jó későn értünk haza, elfáradtam a sok szép élménytől. Éjjel nagyon jót aludtam. :-)
Ma csak pihentünk, meg játszottunk. Olyan jó anyáékkal huncutkodni. Szeretem mikor mindketten itthon vannak és velem foglalkoznak.
Mindenkinek szép nyári napokat!
Puszi, Levente